WYSYŁKA
KOSZT WYSYŁKI
Koszt wysyłki za pobraniem:
· Poczta Polska = 17 złotych
powyżej 200 zł wysyłka bezpłatna
Koszt wysyłki przedpłata
· Poczta Polska = 11,90 złotych
powyżej 200 zł wysyłka bezpłatna
Wszystkie zamówione produkty w naszym sklepie wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. (www.poczta-polska.pl) lub firmą kurierską. Czas oczekiwania na przesyłkę waha się od 1 do 7 dni roboczych. Dostawcę wybiera się w momencie składania zamówienia.
Paczki wysyłamy za pobraniem lub na przedpłatę.
W zależności od wybranej opcji koszt wysyłki jest automatycznie dodawany do kwoty zamówienia. Średni czas dostawy oraz koszt:
W przypadku 100% przedpłaty:
* Poczta Polska - 11,90 zł, paczka priorytetowa, czas dostawy 1-2 dni robocze;
- 10,00zł, odbiór w punkcie, czas dostawy 1-2 dni robocze;
* InPost - 17,50 zł, paczka priorytetowa, czas dostawy 1-2 dni robocze;
- 15,50zł, odbiór w paczkomacie, czas dostawy 1-2 dni robocze;
W przypadku płatności za pobraniem:
* Poczta Polska - 17,00 zł, paczka priorytetowa, czas dostawy 1-2 dni robocze;
- 14,50zł, odbiór w punkcie, czas dostawy 1-2 dni robocze;
* InPost - 21,50 zł, paczka priorytetowa, czas dostawy 1-2 dni robocze;
- 19,50zł, odbiór w paczkomacie, czas dostawy 1-2 dni robocze;
Wszystkie zamówienia powyżej 200 zł brutto są wysyłane GRATIS Poczta Polska
ZWROTY
Zwroty w naszym sklepie są przyjmowane po uprzednim ustaleniu, nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
Jeśli nasze towary mają jakiekolwiek wady, uszkodzenia - wymieniamy na towar nowy wolny od wad.
Składamy drogą mailową reklamacje gdzie opisujemy rodzaj uszkodzenia ,dołączamy zdjęcie. W odpowiedzi otrzymują Państwo maila zwrotnego ze szczegółami dalszego postępowania.
W tym samym czasie gdy paczka jest do nas wysyłana ,my przygotowujemy nowe firany ,gdy otrzymujemy paczkę z firaną uszkodzoną to wysyłamy tego samego dnia lub następnego firanę nową.
Czas jaki potrzebujemy na załatwienie reklamacji jest przez nas maksymalnie skracany, trwa około 3-4 dni.
Nie ponoszą Państwo żadnego kosztu związanego z reklamacją, zwracamy koszt wysyłki jaki Państwo ponoszą przy nadaniu paczki do nas i pokrywamy koszt wysyłki nowej firany.
Firany są szyte w momencie zamówienia, więc nie ma możliwości zwrotu towaru bez podania przyczyny, wszystkie firany z wadą są wymieniane na nowe. Proszę o przemyślane zakupy, jeśli masz wątpliwości pytaj przed zakupem, postaramy się pomóc aby nie było nieporozumień. Art. 38. prawa konsumenta